samedi 18 avril 2020

A gattiva reputazione



In paese senza pretenzione
aghju gattiva reputazione
ch’o dessi di rimenu o nò
mi guardanu in catarò
eppuru nun facciu tortu à nisunu
seguitendu u mo caminu chjuccutu
ma à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
nò à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
di me ognunu dice male
i muti nò, quessa hè nurmale

Per u quattordici di lugliu
ùn mi truverete in carrughju
musica chì marchja à u passu
a vi palesu mi ne passu
eppuru nun facciu tortu à nisunu
ùn ascultendu tromba nè tamburu
ma à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
nò à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
ognunu mi mostra di u ditu
i monchi nò, quessa hè capita

Scontru un ladru malavviatu
da un omu perseguitatu
per aiutallu m’inframettu
è pigliu l’omu per u pettu
eppuru nun facciu tortu à nisunu
lascendu fughje i ladri unu à unu
ma à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
nò à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
tutti mi si lampanu adossu
cum’è cani nantu à un ossu

Ùn circate u manduvinu
pè sapè di u mo destinu
m'aspetterà per strappacollu
a corda in giru à u collu
eppuru nun facciu tortu à nisunu
seguitendu un chjassu pocu cumunu
ma à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
nò à a ghjente ùn li piace chè
eiu pigli u mo chjassu à me
mi fidighjeranu impiccatu
i cechi nò, o chì peccatu !

18/04/2020

D’appressu à La mauvaise réputation (parulle Georges Brassens).







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Natu in 17 in Leidenstadt

S’era natu in 17 in Leidenstadt Nantu à ruvine insanguinate Seria statu un bravu o un peghju cristianu S’era statu Allemanu Di t...