vendredi 17 avril 2020

L’amanti di un ghjornu



Asciuvu i bichjeri in fondu à u caffè
Aghju u mo da fà, pocu da sunnià
Ma in ‘ssu decoru d’alcolu è di fume
Mi si pare sempre di vedeli ghjunghje
Quand'elli sò ghjunti
A manu in a manu
L’ochji maravigliati
Cum’è dui spusati
Purtendu a sulana
Anu dumandatu
D’una voce calma
Un tettu pè amàssi
In centru cità
È mi n’arricordu
Anu fidighjatu
L’aria intennerita
A camera ottu
À a carta ingiallita
È quandu aghju chjosu
A porta nant'à elli
Avianu tantu sole
In fondu à l’ochji
Ch’aghju quasi pientu
Ch’aghju quasi pientu.

Asciuvu i bichjeri in fondu à u caffè
Aghju u mo da fà, pocu da sunnià
Ma in ‘ssu decoru di fume è d’alcolu
Cusì l’emu trovi corpu contru à corpu
È l’avemu trovi
A manu in a manu
I so ochji chjosi
Versu lindumani
Vestuti di sole
L’avemu chjinati
Namurati è soli
In un lettu scavatu
In centru cità
È mi n’arricordu
Di avella chjosa
À u primu albore
A camera ottu
Di l’amanti d’un ghjornu
Ma anu ficcatu
In fondu à u mo core
Un sprichju di sole
È tanti culori
Chì mi scappa u pientu
Chì mi scappa u pientu.

Asciuvu i bichjeri in fondu à u caffè
Aghju u mo da fà, pocu da sunnià
Ma in ‘ssu decoru di fume è d’alcolu
Punghje u ricordu d'a camera ottu.

17/04/2020

D’appressu à Les amants d’un jour (parulle Claude Delécluse – Michelle Senlis)



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Natu in 17 in Leidenstadt

S’era natu in 17 in Leidenstadt Nantu à ruvine insanguinate Seria statu un bravu o un peghju cristianu S’era statu Allemanu Di t...